zondag 21 april 2013

Zondagochtend gefröbel

Omdat een envelopje met geld saai is om te geven als cadeautje, flanste ik vandaag iets anders in elkaar.
De ingrediënten:

 

minipotje met neptulpjes, een verbogen paperclip, 10 euro, roze wol, breinaalden en een haaknaald. Na een uurtje (denk ik, time flies when you're having fun) had ik dit.......

 

Het linker bloempotje in een gehaakt jasje en het rechter in een gebreid, centen tussen de paperclip geklemd en bij de tulpjes gestoken. Met een folietje en een roze krulletje zag het er extra feestelijk uit:


Gelukkig vonden de jarigen het een leuk cadeautje. Dat maakte dat ik eer had van mijn werk. Maar oh, wat was dit leuk om te doen. Blij dat ik brei (en haak...hihi)





8 opmerkingen:

  1. Dit is veel origineler en persoonlijker!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél leuk!
    Ik geef het geld ook meestal zo. Meestal uit tijdgebrek.
    Maar dit is veel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt wel een leuk cadeautje Marion.....en alleen al de moeite die je erin hebt gestoken...veel meer waard dan het duurste cadeau, vind ik...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit leuk bedacht Marion.
    Ik maak er ook altijd een kadootje bij.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk en persoonlijk cadeautje. Leuk dat je er een eigen touch aan gegeven hebt. En nog heerlijk op haar voorjaars ook!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden zeg. Het voegt inderdaad echt iets extra's toe aan geld geven!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...