maandag 18 februari 2013

Pinterest-madness

Wat ik allemaal op Pinterest uitvoer. Nou eh....plaatjes zoeken natuurlijk. En dan niet, zoals veel van mijn blogbuurtjes, plaatjes van mooie interieurs en prachtige tuinen......nee....Sjonke is iets puberaler....

Ik heb even twee van mijn boards door elkaar gehusseld. Gewoon omdat ik daar zin in had.......
En omdat het leuk is om te zien hoe de sterren van nu er vroeger uitzagen!!


Oeps, ook weer iets voor mij. Geen ster van nu, maar de helaas veel te jong overleden James Dean.  Maar dat koppie is duidelijk herkenbaar.

 Jude Law had volgens mij vroeger last van monsters onder zijn bed. Wat een wallen bij zo'n jong ventje.


Brad wordt alleen maar mooier. Als hij zich tenminste scheert, want dat wil ie nog wel eens overslaan de laatste tijd.


En George, oh George...het levende bewijs dat contactlenzen HET verschil kunnen maken. Ik ben blij dat die oogopslag nu niet meer schuil gaat achter zo'n monsterlijke bril.


Hier het resultaat van een goeie orthodontist!! Zac Efron heeft tegenwoordig een prachtig gebit.



Natuurlijk mag het guitige koppie van Robbie Williams niet ontbreken. En dat guitige heeft ie nog steeds.....



Last but not least....snoepje van de week: Ryan Gosling. Jammie......



Meer zien??
http://pinterest.com/sjonke/



4 opmerkingen:

  1. ;o)
    En Kevin Costner? Waar is mijn schatje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weet de heren kostelijk te omschrijven, met de verschillen van toen en van nu. Wie weet googelen ze een keer op hun eigen naam en komen ze uit op je blog ;-). Ik lig helemaal dubbel bij het idee dat ze de vertaalmachine inschakelen hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha Marion, wat een leuke post om deze mooie mannen eens te aanschouwen toen ze nog klein waren...enig....hoe heb je dat zo gevonden?....fijne week....Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke en verrassende post!!

    En die pinterest madness heb ik ook te pakken :-) zoveel te zien en je krijgt er nooit genoeg van...gewoon zalig!!

    Fijn weekend
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...