zondag 20 januari 2013

Ademloos uitgelezen

Ik heb weer zo'n prachtig boek gelezen dat ik het even moet melden. Helaas heb ik nu last van een.......

Hebben jullie daar ook wel eens last van?

Ik lees meestal 's avonds op bed voordat ik ga slapen, maar dit boek is zo mooi dat het zaterdag mee naar beneden ging. Ik was vrijdagavond (nacht) al aardig opgeschoten en ongeveer bij bladzijde 400 gebleven, maar het moest uit. Ademloos las ik bladzijde na bladzijde tot aan de laatste....562!! Het kon mij niet snel genoeg gaan. Het is een boek waar alles in zit. Zowel romantisch, tragisch als ontroerend. Het laat je niet los, je wordt letterlijk het verhaal in gezogen.
Oh, misschien wel handig als ik even de titel vermeld...hihi.....

Tegenlicht van Esther Verhoef!!


Ik ga niks verklappen over het boek. Jullie mogen het zelf ontdekken. Dus allemaal naar de bieb morgen ;-)
 


12 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip, maar ik vrees dat ik er de komende weken weinig tijd voor heb. Dat wordt wachten op een vakantie...

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook alles van haar gelezen. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, een prachtig boek, en zo heel anders als we gewend waren van Esther Verhoef. Ik herken jouw gevoel heel erg: na een (goed) boek kan ik even geen nieuw boek zien. Gelukkig hebben we WF :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ligt hier klaar voor de voorjaarsvakantie anders doe ik net als jij, tot diep in de nacht lezen, kan ik me niet veroorloven:)
    Dus een echte aanrader waar ik nu echt vanaf moet blijven...

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, ja... daar kan je best een poos in blijven hangen, in zo'n hangover.Heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een herkenbaar verhaal... heb even gegoogled ;) en dit boekje komt op mijn lees-verlanglijstje, bedankt voor de tip!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lees ook altijd sávonds in bed en als het dan te spannend word gaat het mee naar beneden en moet het uit, en dan jammer als het uit is, maar goede tip ik zal dat boek onthouden................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ga vanmiddag naar de bieb en hoop dat het boek aanwezig is!
    Bedankt voor de tip.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zal het onthouden. Moet goed zijn als jij het in een adem hebt uitgelezen.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor de tip, Marion! Ik heb al meer van haar gelezen dus ben benieuwd!
    Fijne avond!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik blogde er laatst ook al over; vond haar al geweldig maar dit soort boeken mag ze vaker schrijven ... minstens één keer er jaar toch wel een nieuw exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...