zondag 11 november 2012

Zoooooo moe........

Hadden jullie er ook last van afgelopen week? Ik en een heleboel mensen in mijn directe omgeving wel. Zo'n overweldigende vermoeidheid dat ik me iedere avond (en soms ook 's middags) met een fleecedekentje op de bank nestelde en alleen als het echt moest even opstond. En dat werkte helaas ook door op mijn gemoedstoestand. Tjonge, wat was ik somber. Terwijl ik juist een heleboel leuke dingen gedaan heb deze week. Met een vriendin naar de markt, shoppen met dochter, lunchen met oudste zoon en ook nog eens uit eten met het hele gezin. Lekker spareribs.......mmmmmm.......zo gaar dat het vlees van de botjes viel.


Ik deed dat niet allemaal op 1 dag hoor....hihi....dan had je me helemaal bij elkaar kunnen vegen. Maar ondanks al die leuke bezigheden, was de neerslachtigheid alom aanwezig. Tot vandaag........

Vandaag lukte het me om die donkere wolk weg te jagen en dat kwam natuurlijk door het mooie weer. Het kostte me even wat moeite om op gang te komen, maar uiteindelijk trok ik mijn wandelschoenen aan en liep met een grote omweg naar mijn pa en ma. Onderweg kreeg ik steeds meer energie.....zonne-energie ;-) Toen ik weer thuis was, had ik zo'n goeie zin dat ik de keuken heb gepoetst. Was dus gewoon een 'werkweekend' voor mij. Heb na het eten ook nog van alles aangepakt en ik voel me nu heerlijk opgeruimd. Wat een beetje zon wel niet kan doen voor een mens. Ik hoop niet dat ik komende week weer een dipje krijg, want het was geen prettig gevoel...........

15 opmerkingen:

  1. Wat de zon al niet kan aanrichten. Gelukkig blijft ie voorlopig in beeld. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, het is wel herkenbaar ja. Ik ben ook de hele week al moe (en ook best druk) en vanmorgen toen ik opstond merkte ik dat ik helemaal vol zit, gatsie op een verkoudheid zit ik nu niet te wachten. Ook de komende week weer druk maar ook leuke spannende dingen waarbij ik niet ziek mag zijn (sollictatie!).Het zal de tijd van het jaar wel zijn. Hopelijk houdt jouw vrolijke stemming goed stand en krijg ik er ook een beetje van mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je maar weer wat het zonnetje kan doen .Ik wens je een fijne en hopelijk zonnige week.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hel herkenbaar. De herfstblues heet dat toch? Vreselijk vind ik dat. En die moeheid ja ... Tij van vroeg Nasr bed van is aangebroken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig houden we de komende dagen rustig herfstweer met amper regen! Dus die energy boost hou je hoop ik nog heel lang vast!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar.......we maken er maar wat van toch ???....pfffff......liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pfff ... heel herkenbaar !!!
    Ik was al aan het twijfelen of ik er over zou bloggen ;-)
    Wie weet, als er één schaap over de dam is ... hihi
    Ik wens je een hoop zonne-energie.
    Groetjezz lfs mij X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoort denk ik bij de herfst, zoveel mensen verkouden of hoestend.
    En minder lekker buiten en het zonnetje is er minder of niet zelfs..............maar gelukkig komt er weer een eind aan........gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer heel leuk logje, ik geniet er telkens van.

    Wel van die vermoeidheid heb ik nog geen last van...ik zit vol energie en maak zelf overuren...hopelijk blijft het zo en krijg ik ook niet de herfst blues...

    Ik stuur je wat blog vitamientjes door :-)

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja hoor ook voor mij herkenbaar.. zo heerlijk dit weer van vandaag!! wij hebben vanmiddag ook lekker de wandelschoenen aangetrokken, de honden aangelijnd en hup het bos in:)
    gelukkig houden we de komende dagen dit mooie weer, geniet ervan!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn zin is ook vele malen beter als het zonnetje schijnt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe herkenbaar...ook ik kan met dit sombere weer
    in 'n dipje verzeild raken maar gelukkig vorige week
    erg druk geweest en vandaag schijnt de zon (heel flauwtjes)
    dus kan ik me ook met plezier op de h.h. werkjes richten.

    Wens je een heerlijke week, groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waart er een virusje rond dat jullie daar zo moe zijn.
    Ik heb er geen last van. Ik kan wel zeggen dat ik veel zin heb.
    In beweging blijven, wandelen, werkt meestal goed.
    Gelukkig ben je gisteren weer opgeknapt en vandaag schijnt de zon ook weer lekker.
    Geniet er van!

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had het een paar weken geleden....in herfstvakantie. Ik had geen puf, zin om iets te doen! Gelukkig is de energie weer terug!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Normaal vind ik november één van de meest ongezellige, sombere maanden maar met al die zonnestraaltjes is de eerste helft me helemaal niet verkeerd bevallen. Gister heb ik er fijn weer wat meegepikt, hard nodig :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...