woensdag 31 oktober 2012

Een gouden paar

Vandaag, woensdag 31 oktober 2012, zijn mijn pa en ma 50 jaar getrouwd!!


Al 50 jaar lief en leed. Bijzonder in deze tijden. Het feestje houden we bescheiden, maar gisteren heb ik alvast de voordeur versierd en slingers opgehangen. Ook nog een verhaal......

Ik wilde ze verrassen, maar mijn ouders wonen in een galerijflat. Ik heb dus een sleutel nodig om op die galerij te komen. Ben ik er bijna, kom ik er achter dat ik mijn sleutels (ik heb er ook 1 van hun) in mijn andere jas heb laten zitten. Toen heb ik maar aangebeld. Misschien ook beter, want je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Ze zouden zich een hoedje schrikken van het gerommel en gestommel bij de voordeur......hihi....

Toch heb ik mijn pa en ma weten te verrassen met iets waar ik in het diepste geheim aan heb gewerkt. Nou ja, ik moest het telkens verstoppen, want ze komen regelmatig aangewaaid ;-)
Ik ben niet zo heel erg creatief, maar heb toch iets in elkaar weten te flansen en ze vonden het heel erg leuk. Waarom ik dat gisteren al heb gegeven?? Ik wilde gewoon de eerste zijn met mijn zelfgemaakte cadeautje.........


Lieve pa en ma, Van Harte Gefeliciteerd met jullie 50-jarig Huwelijksjubileum!!! Dikke knuffels en kusjes van ons allemaal!!

17 opmerkingen:

  1. Wauw, 50 jaar.... dat is een hele tijd, bijzonder hoor ! Van harte gefeliciteerd met je ouders en je hebt een prachtcadeau gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd en geniet er samen van....
    een hele mooie dag..50 jaar...wat een tijd...


    heel veel liefde en gezondheid samen!!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een dikke proficiat met het gouden paar. Je cadeau is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk Gefeliciteerd, Marion met dit gouden jubileum.
    Ik wens jullie een hele fijne dag en hoop dat je je ouders nog een hele tijd bij je mag hebben.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vijftig jaar, da's een felicitatie waard. Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie dag moet dat zijn...50 jaar, prachtig hoor,en van harte voor het bruidspaar.
    Je hebt heel leif voor ze geknutsled en welke ouder wil dat nu niet....
    Een fijne dag!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig zeg, 50 jaar getrouwd...dat is zeker een feestje waard!

    Van HARTE gefeliciteerd met deze bijzondere dag, ik hoop dat je ouders nog lang gezond blijven en jaren van elkaar mogen genieten!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je ouders.En wat een leuk kado heb je gemaakt
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is alweer een hele tijd, 50 jaar! Nog van harte gefeliciteerd met hun trouwdag! Het is toch altijd leuk, om iets zelfgemaakts te krijgen...vind ik tenminste wel. Je had groot gelijk dat je niet ging rommelen en stommelen, wie weet wat ze gedacht zouden hebben.
    Geniet lekker van je ouders!

    Lieve groet, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat bijzonder....en zo speciaal dat je ze beiden nog hebt .....zo mooi !!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd............
    Heel mooi en bijzonder vijftig jaar lief en leed samen delen, geweldig toch, geniet maar lekker van ze.............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie was heir niet creatief?
    Mooi hoor!
    En ja... dit zijn bijzondere momenten die je moet koesteren. Het is inderdaad lang niet iedereen gegeven.

    natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 50 jaar, dat is gewoon een heel groot feest waard als je al zolang samen mag zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van HARTE gefeliciteerd met je ouders !!!!
    Wat bijzonder 50 jaar
    Hoezo niet creatief. Wát een ontzettend leuk kado :-)
    Ik kan me voorstellen dat ze daar blij mee waren.
    Wens dat jullie nog heel lang van elkaar mogen genieten.
    Een dikke felicitatiekus XXX Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog van harte gefeliciteerd met het 50-jarig huwelijk van je ouders!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met je ouders hun 50 jaar getrouwd en wat een leuk kado maakte je groetjes en een fijne zondag ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...