woensdag 9 mei 2012

Nog iets gekocht vandaag?????

Jaaaaaaaa......leuke kaarten............

 Lagen bij Kruidvat en ik kon ze niet weerstaan!!!

Had je nog niet genoeg kaarten dan????????


Ehhhh.....oeps......volgens mij heb ik een afwijking, want vorige maand heb ik 20 losse kaarten bij Trekpleister gekocht en die zijn echt nog niet op............lol. Ach, zo duur waren ze niet en ze eten geen brood.

Nog even een kleine update n.a.v. vorige blogjes: ´onze´ cupcakefoto stond NIET bij het artikel in de krant (jammer)
Jongste zoon, die op 6-daagse schoolexcursie is, laat iedere dag wat van zich horen. Het eten is smerig, maar hij had een survival-pakket bij dus zal niet verhongeren. Maar het kan mij niet snel genoeg vrijdag worden, want dan komt ie weer thuis.

10 opmerkingen:

  1. Jij moet gewoon heel veel kaarten gaan sturen:)
    Fijn dat jongste al weer bijna thuiskomt...moeders toch:)
    Jammer van de cupcakes..maar gesmaakt hebben ze dus dat is al positief.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n mooie kaartenverzameling komt altijd wel van pas, ik heb ook meestal wel een stapel kaarten liggen.
    Wat jammer dat het eten niet lekker is, maar nog even en dan kan je zoonlief weer in je armen sluiten en verwennen met een heerlijke maaltijd.
    Fijne dag nog en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh ik zie pioenen op die kaarten..... ik ren al !
    kaarten heb je nooit genoeg hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier kan je nooit teveel van in huis hebben...altijd makkelijk.
    En altijd leuk om een kaartje te ontvangen!!!
    Fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed dat je veel kaarten hebt. Ze kunnen zomaar van pas komen hoor! 6 dagen zonder zoon? Dat is een survival voor mamma. Niet zozeer voor zoon denk ik. Groeten en nog 2 nachtjes slapen!
    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten hoor......nee joh !! kaarten heb je nooit genoeg !!....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die afwijking heb ik altijd met de kerstkaarten. Daar ben ik gek op. Nog 2 dagen en dan komt je zoon weer thuis. Gelukkig dat je hem een survivalpakket had meegegeven.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik houd ook heel veel van kaarten, moet ook altijd even kaartenrekken kijken, maar ik heb niet zoveel als jou!
    Lief van je zoon om iedere dag even van zich te laten horen. Kun je iets minder ongedurig zijn!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die kaarten, morgen ga ik aar 't Kruidvat ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach daar weet jij toch wel raad mee. Kun je toch nooit genoeg hebben mooie kaarten.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...