woensdag 11 april 2012

Ehhh.....ja, dat KAN smelten

Buiten is het berekoud (nou ja, warm is het niet) en op dit moment weer heel erg nat, maar vanochtend scheen de zon. En toen bleek dat  het in mijn huisje achter glas toch wel goed warm kon worden. Getuige mijn chocolaatjes, die bijna waren getransformeerd tot chocomelk met een tiramisu-smaakje............


Was mijn eigen schuld. Ik had ze op tafel laten staan i.p.v. in de kast gezet. Doe ik wel vaker met lekkere snoepjes. Kan ik er makkelijker bij...hihi. Toen ik ontdekte dat ze heel erg aan het smelten waren, heb ik ze meteen gereanimeerd naar de koelkast verplaatst. Ze werden gelukkig weer eetbaar, maar rond werden ze echt niet meer. Vandaar dat er een hoop vreemdgevormde chococups in het doosje zitten.Grappig gezicht. Doet aan de smaak niks af hoor.....ze zijn overheerlijk en helaas slecht voor de lijn.....zucht.....Eigenlijk mag ik ze helemaal niet, want het zijn kleine lactose-bommetjes en daar kan ik niet zo goed tegen, dus ik moet me beperken tot 1 per dag.

Dat heb je als je gaat funshoppen bij A.ction. Je komt er allerlei verleidingen tegen. Ik heb ook de Amaretto-cups gekocht, maar deze tiramisu zijn favoriet.......

9 opmerkingen:

  1. Mooie blog, Marion,
    Ik zag dat je dochter ook communicatie studeert, dat heeft ze vast niet van een vreemde....
    Ben benieuwd wat onze dochter ervan gaat brouwen in Tilburg volgend schooljaar.
    Ze blijken elkaar inderdaad nogal eens te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik bij de Action dit schap maar snel voorbij schiet haha!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marion. Alles wat afwijkt van het gewone is gewoon veel lekkerder. Bovendien mag je het zelf houden omdat presenteren "niet netjes" is. Dat vonden wij vroeger als de cake van mijn moeder een keer mislukt was.
    Meestal ga ik dit soort schappen met een grote boog voorbij.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, helaas, dat kan smelten .... Maar is niet minder lekker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een lieve, lekkere snoepjes:)
    Bij mij krijgen ze de kans niet, dan zijn ze al op.
    Een lekker smulverhaal...

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi...had het ook met de paaseieren van de jongens had ze op de kast gezet in de zon (toen was er nog geen zon...) maar toen ik weer thuis kwam waren ze ook deels gesmolten, maar de smaak was niks mis mee.

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah gelukkig was dat niet bij ons want dan had ik ze allemaal weer moeten opeten, dat moet dan van mijn mond hihi....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van de Action kom ik ook altijd met veel meer spullen thuis dan gepland. Gelukkig smaken ze vast nog prima, ongeacht de vorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk blogje, en heel mooi beschreven ik zag het allemaal zo voor mij gebeuren... :-)

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...