zondag 11 maart 2012

Samen in de speelgoedkist

Lief hè, twee van die ukken die de speelgoedkist leeghaalden en er zelf in gingen zitten......


Nu wil meneertje N. niet eens meer op de foto terwijl ik zo graag een foto had gemaakt van mijn 18-jarige tweeling. Die éne was een toevalstreffer en ik heb er maar een collage van gemaakt. Heb ik ze toch een beetje samen op de foto.


Zaterdag 10 maart was het zover.......nu heb ik alleen maar volwassen kinderen. Wat voel ik me ineens oud.

Thuis is het klein gevierd. Dochter D. ging vrijdag uit, met haar verjaardagskroontje op, en je snapt wel dat het 's nachts om 12 uur heeeeeeel gezellig was. Vele felicitaties vielen haar ten deel en ze heeft genoten. Kwam ook erg laat (of vroeg) binnenrollen.


Zoon N. ging 10 maart stappen en heeft ook een leuke avond gehad. Alleen geen foto's.....zucht

Vandaag, 'The day after', was helemaal een topdag. Na een ontbijtje in de tuin, en na een wandeling naar de stad met vriendin W. waar we ons eerste terrasje van het jaar hebben gepikt, zat ik zomaar met mijn 18-jarige tweeling in te tuin te keuvelen en van het heerlijke weer te genieten.

Ik heb niet alleen op mijn luie r..t gezeten hoor. Ben ook flink aan het snoeien geweest. Hortensia bijgewerkt, prunus aangepakt, vlinderstruik gesnoeid en mijn ceanothus (rechtsonder) misschien wel vermoord.....de tijd zal het leren..........


14 opmerkingen:

  1. Van harte nog met de verjaardag van je dochter en zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je zoon en dochter, vier dubbel feest, want beiden jarig en beiden 18!! Hiep hiep hoera!

    Ik snap precies wat je bedoelt, deze week had de oudste (nog wel 17) haar eerste rijles! Pfft, dacht ik nog, zo heb je haar in de maxi-cosi naast je in de auto staan en zo zit ze zelf achter het stuur. Wat gaat het dan hard!!

    Ik wens je een fijne week, geniet maar lekker van de lente! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een dikke proficiat met je (volwassen)tweeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met deze dubbele verjaardag.tja.. oud worden we wel he?
    Vandaag de verjaardag van onze 3 na jongste gevierd.. ze is getrouwd en wordt morgen 24. Wat een leeftijden.
    Gelijk even die foto van die salontafel meenemen. Heerlijk gevoel geeft me dat. Al die mooie foto's kan ik vaak helemaal niet aan tippen. Dit is heel bemoedigend.. groetjes. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je dochter en zoon.Heerlijk he vandaag .Ben ook heel even in de tuin bezig geweest.Ik hoop dat je ceanothus de snoeibeurt overleefd
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt heel gezellig allemaal en evengoed nog tijd om feud te spelen zo af en toe ...... nog van harte met je tweeling
    kinderen .... ja wat gaat het hard he mijn jongste is
    al twintig ..... pppfff soms heb ik er moeite mee ..

    Groetssssssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de jarige tweeling, dochter en zoon.
    Lekker he, vandaag, heb heerlijk op het balkon gezeten met een boek. Heb helaas geen tuin om in te wroeten.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar blijft die tijd hé vind je niet? Mijn kids zijn nog lang niet zover, maar ik vind het nu al zo hard gaan. Binnenkort wordt oudstelief al 9 negen.

    Hartelijke groeten,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je twins ... vliegt voorbij hè die 18 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte gefeliciteerd met je volwassen kids ;-) ze blijven kids natuurlijk, ook al zijn ze oud genoeg om volwassen te zijn...

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van harte met je tweeling! Wat leuk die foto met z'n tweetjes in de kist! Waar blijft de tijd he!
    Fijne dag en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte!!

    En Marion... je bent zo oud als je je voelt, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kinderen. Wat een pracht van een tweeling hebben jullie. Geniet er maar van, voor je het weet zijn ze het huis uit.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met de tweeling hoor! en wat ben jij al druk bezig geweest in de tuin, ik heb alleen maar wat blad geveegd...

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...