zondag 1 januari 2012

Kinderloos Oud & Nieuw

Laat ik beginnen met iedereen een fantastisch 2012 toe te wensen!!! Moge al jullie wensen uitkomen en ziekte en ellende aan jullie (en mijn) deur voorbij gaan.
Volgend jaar rond deze tijd weten we (of niet meer) of de Maya-kalender echt het eindpunt van ons bestaan is, maar laten we met zijn allen hopen dat we 2013 ook nog mee zullen maken. Ik wil er in ieder geval nog wel een paar jaartjes aan vastknopen......


Deze jaarwisseling was er één zonder kinderen. Al 9 jaar vieren wij oud en nieuw met vrienden van ons. Samen hebben wij 6 kinderen van dezelfde leeftijd. Ieder een zoon van 20 en ieder een tweeling van 17.
Al een paar jaar trekken de jongens hun eigen plan, maar de meisjes hebben het tot vorig jaar volgehouden om met ons ouwetjes het nieuwe jaar in te luiden. Trokken er wel op uit en crashten zo nu en dan een party in de buurt, maar ze kwamen bijna ieder uur even binnenlopen. Dit jaar waren we dus voor het eerst met zijn viertjes en dat voelde heel vreemd. Jaren hebben we lopen zenuwmiepen over de jongens en hun vuurwerk, daarna lachen, gieren, brullen om onze gillende keukenmeiden en nu....was het ietsje rustiger. Klein beetje maar hoor, want gillen kunnen wij moeders ook. Het was gewoon...eh...tja....anders. Uiteraard hebben we gebeld, gesmst en getweet om ons kroost een gelukkig nieuwjaar te wensen en het was evenzogoed heel gezellig. De avond vloog voorbij. Dit is nu ons voorlopig toekomstbeeld. Totdat de jongelui uitgeraasd zijn en straks met aanhang en evt. kinderen weer met ons ouderen aan de oliebollen en champagne gaan. Ach we overleven het wel. We hebben al grootse plannen voor ons 10-jarig 'we vieren samen oud&nieuw' jubileum. Dan gaan we knallend het nieuwe jaar in, want bij zo'n mijlpaal hoort vuurwerk ;-)

Ondertussen wordfeud ik me te pletter. Ben daardoor iets minder aanwezig in blogland. Reageren via mijn iPad kan wel, maar is wat omslachtiger. Gaat goed komen hoor, want ik leer iedere dag bij en ik word steeds handiger op dat ding. Manlief is blij, want nu hoeft hij niet meer te wachten tot de pc vrij is.
Ik moet nog even mijn Wordfeud monsterscore laten zien.....98 punten voor een woord (met overlapping).....waarschijnlijk beginnersgeluk.........


16 opmerkingen:

  1. Hier waren de jongens thuis samen met vriendinnetje, dochters vieren het al jaren buitenshuis, maar ook hier wordt er rond middernacht gesms't ;-))

    Gelukkig nieuwjaar, Marion en familie, voor jullie ook een gezond en gelukkig 2012!

    liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy New Year en een mooi 2012 toegewenst,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 van de 3 hebben met ons meegevierd. Reageren op de i-pad gaat goed, tenminste hier, maar blogjes schrijven vond/vind ik 'n ramp.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. EEn heel mooi 2012 wens ik je
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, dit is een heel nieuwe fase van jullie leven. Alles went gelukkig. Veel goeds en liefs voor 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jou en je gezin een sprankelend en gezond 2012 gewenst...vol liefde, vriendschap en geluk!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wens je een heel goed 2012.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marion, een heel gelukkig nieuwjaar! Ik kan me voorstellen dat het spannend is als de kinderen in het steeds harder en harder wordend vuurwerk hun plekje gaan zoeken.Is weer een nieuwe fase.
    Fijne week.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig Nieuwjaar !!!....ik hoop dat al je dromen mogen uitkomen......Liefs Ria...xxx...


    Happy New Year !!!...I hope all your dreams may come true....Love Ria....xxx.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben geloof ik onderhand de enige die niet aan wordfeud doe. Ik heb ook een erg ouderwetse mobiel. Nee,... laat mij maar bloggen. De beste wensen voor het nieuwe jaar! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor jou heel veel gezondheid voor het nieuwe jaar en samen met je gezin veel geluk en leuke dingen!!!
    Geniet jij maar lekker met je woorden en andere dingen, het komt wel goed met jou, denk aan jezelf!!!!


    Fijne week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor 2012 wens ik je veel geluk, voorspoed en gezondheid en veel succes met wordfeud ;)

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik wens je veel geluk, liefde en gezondheid voor dit nieuwe jaar!!

    leuk spelletje lijkt me dat trouwens!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wil ik je nog even wat beste wensen komen brengen, gaat de server op unavailable ... maar tis goedgekomen (aanhouder wint) Groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog wel tijd om te werken :-) Een heel voorspoedig maar vooral gezond 2012 gewenst Marion! Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Marion

    Beste wensen voor 2012!!

    Ik duim samen met jou dat die Maya's het verkeerd voor hadden en dat wij nog lang mogen bloggen, zelfs na 2012 :-)

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...