dinsdag 1 november 2011

Die ouwetjes toch.......

....ze doen het nog goed. Soms sta je er versteld van dat je eigen jeugdiconen nog steeds meedraaien in de entertainment-wereld. Tijdens de 'roast' van Charlie Sheen hoorde ik William Shatner zeggen dat hij 80 jaar is. Mijn eerste reactie was: dat kan niet en ik ging meteen googelen. Toch wel dus, deze beste man is geboren in 1931. Begin jaren '70 was Star Trek één van mijn vaders favoriete programma's en ik keek mee. Dus voordat ik een tiener was kende ik Capt. Kirk al. In de jaren '90 zond één van de commerciële zenders dagelijks het docu-drama 'Rescue 911' uit. Gepresenteerd door niemand minder dan William Shatner. En op dit moment is meneer Shatner aan zijn volgende avontuur bezig. De sitcom 'Shit my dad says'. Ongelooflijk....80 jaar oud en wederom in een hitserie spelen.


En wat denk je van deze comédienne? Betty White. Zelfs in een chocoladereep-reclame is dit oudje onnavolgbaar goed en over een paar maanden wordt deze krasse dame 90 jaar......


Op IMBD staat een lijst van acteurs die 80 jaar of ouder zijn. Met veel bekende namen. Bijvoorbeeld Clint Eastwood, één van mijn favoriete acteurs. Prachtige kop heeft die man. Laatste film die ik van hem zag was 'Gran Torino', waar hij in schitterde, maar zijn medespelers helaas niet. Toch de moeite van het bekijken waard.


In de 'Linda' van deze maand een artikel over de grandes dames van Nederland. Ook niet de minsten......


Er is nog hoop voor de 'jonkies' ;-)

In de Linda stond trouwens ook een artikel over mensen met een stoma en dat vond ik weer interessant.
Ik ben helaas nog steeds aan het snotteren. Het is een fikse kaakholteontsteking en ik voel me goed beroerd. Maar dit blogje zat in mijn hoofd en het MOEST eruit. Nu kan ik weer rustig met mijn Linda in de bank duiken en verder lezen........

10 opmerkingen:

  1. Die bovenste foto's ja het is wat. En die reclame is ook helemaal om je te bescheuren. Ik vond hem erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Star Trek was in die tijd inderdaad een heel populair programma, daar hebben wij ook vaak naar gekeken! En al die krasse dames...laten we hopen dat we tegen die tijd ook nog zo kras bloggen hihi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat akelig dat je zo beroerd bent
    veel beterschap hoor ..... en ze zeggen
    niet voor niks Gouwe Ouwe he .............

    Groetssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaja idd krasse oudjes! beterschap Marion, hopelijk gauw weer beter!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga eens snel kijken of ik nog een Linda kan krijgen/lezen ..... ivm de reportages over krasse dames èn over stoma. Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die ouwetjes zijn goed te pas, wat houdt ze jong zou je toch denken:)))
    Jij eerst maar flink uitzieken hoor, geen pretje, doe rustig aan en beterschap.

    Lieve groet van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja heerlijk die oude filmsterren maar William Shatner heb ik laatst gezien, ik had hem helemaal niet herkend.......fijne avond en wordt snel weer beter.....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "Beterschap" zegt de ene snotneus tegen de andere:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke reportage van de ouwetjes!
    en ook goed dat ze een artikel over mensen met een stoma plaatsen, daar lees je niet zo vaak iets over.
    beterschap Marion!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst van harte beterschap,ik hoop dat je weer gauw de oude zult zijn en wat een krasse acteurs,he,mijn petje af,hoor voor deze mensen en die William Shatner een man vol met humeur zag ik ooit in een intervieuw en dan Clint Eastwood,fantastisch acteur,......beterschap,meis,x.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...