vrijdag 16 september 2011

TAG....you're it!.......

.....vrij vertaald: Tikkie, jij bent 'em.


Ik ben afgelopen week getagd door J.edidja. Ik snapte er eerst helemaal niks van. Ben een beetje onderzoek gaan doen in blogland en na het lezen van verschillende 'TAG'-blogjes, denk ik dat het de bedoeling is dat ik 10 willekeurige weetjes over mijzelf deel met jullie allemaal. Normaal zie ik overal wel een blogje in en schrijf ik mij bijna een slag in de rondte over de meest onzinnige dingen, maar over deze moest ik wat langer nadenken.

Eén wetenswaardigheid heb ik al als reactie bij J.edidja achtergelaten en die komt hier bovenaan. Eens kijken of ik er nog 9 weet:
1. Als rasechte Brabantse heb ik mijn man leren kennen tijdens carnaval. Dit was in februari 1982 en op 19 oktober 1984 zijn wij getrouwd.

2. Het meest trots ben ik op mijn 3 kinderen.

3. Ik hou niet van gekookte groente. Was vroeger zelfs een 'appelmoes'-kind.

4. Op 1 december van dit jaar werk ik 30 jaar bij de bibliotheek.

5. Ik ben van huis uit rooms-katholiek maar doe hier niks mee. Mijn kinderen zijn wel gedoopt.

6. Ook al kan ik mij soms druk maken over de kleinste dingen, toch sta ik heel positief in het leven.

7. Het afgelopen jaar ontdekt dat ik rommelmarkten en kringloopwinkels bezoeken heel erg leuk vind.

8. Mijn huisinrichting is een allegaartje en ik heb wel huishoudelijke vaardigheden, maar doe er weinig mee ;-)  Snel afgeleid, blogger is daar de schuld van.....

9. Heb krullen van mijzelf en ben daar heel blij mee.

10. Ik hou van humor en mensen aan het lachen maken. Mijn ultieme overwinning op mijn verlegenheid zou  een  stand-up comedy-act zijn.

Nu mag ik ook 5 mensen 'taggen' die hopelijk ook mee willen doen en een stukje over henzelf willen vertellen.
Hier komen ze:
Gerreke van       http://verhalenencolumns.blogspot.com/
Inge van              http://stapjeterug.blogspot.com/
Tjits van              http://thuisbijtjits.blogspot.com/
Michelle van       http://indezevendehemel.blogspot.com/
Jolanda van         http://spilvanhetgezin.blogspot.com/

Even voor de duidelijkheid:
NIETS IS VERPLICHT!!! En misschien wil iemand spontaan meedoen. Dat mag ook. Zet ik gewoon de link erbij ;-)

9 opmerkingen:

  1. Leuk initiatief. Gelukkig heb je mij niet getagd. Mijn hele ziel en zaligheid staat al op mijn blog. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, hopelijk neem je 't me niet kwalijk, maar ik doe niet mee .... Tenminste niet met mijn Alzheimer blog, wellicht wel in de toekomst, ben nog aan 't 'peinzen' over een nieuwe blog .... Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha...je hebt het opgepakt. Ik zat net zo met mijn handen in mijn haar als jij. Wist niet goed wat ik ermee aan moest.

    Het leukste vind ik dat jij een appelmoeskind was. Ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geinig, maar ik laat het aan jullie over.
    Is soms dat men niet alles van me weet. Door de winkel ga ik toch al heel persoonlijk met mijn klanten om, dus nog wat vraagtekentjes kan geen kwaad.
    Maar leuk initiatief hoor. Succes en een fijn weekend,
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We wisten al veel over je, maar nu nog meer, leuke manier om meer te weten van bloggers die je nog niet zo goed kent!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee hoor, vind het wel leuk! leuk om weer iets meer van jou te weten ;-) ik kom kijken als je een stand-up comidian-act gaat doen!!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja ik doe ook mee Marion! leuk om weer 10 dingetjes meer van je te weten:)
    ik was net als jij vroeger een appelmoeskind haha:) en die comedy act ja die wil ik ook wel graag zien, zet je het op je blog als het zover is:))

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer toch dat je op je blog geen live comedy stukje kunt doen, lijkt me leuk :-) Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk lijstje!
    Toch anders om het op deze manier te lezen!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...