vrijdag 30 september 2011

Me and My Shadow......

Like the wallpaper sticks to the wall
Like the seashore clings to the sea
Like you'll never get rid of your shadow
You'll never get rid of me

Heerlijk....zo'n warm zonnetje op mijn spinnenlijf. Echt genieten!!
Heeeey....zie je mijn schaduw. Wat vind je van mijn  mooi strak spinnenfiguurtje? Ziet er lekker uit toch!! Ik dein een beetje op en neer in mijn spinnenweb. Wat heb ik een fantastisch onbezorgd spinnenleven.....nu nog een smakelijk hapje vinden............



10 opmerkingen:

  1. Muggen zat. We hebben hier een ware plaag. Hij mag ze allemaal opeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn oudste maakt 'n foto van iedere dikke spin (of ander insect) wat hem voor ogen komt. Ik stuur 'm wel eens langs ;-) Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van spinnen ....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uhhh ''lief'' spinnetje vind je het erg dat ik met een boog om je heen loop en niet heel erg goed kijk .Van mij mag je er zijn hoor ,maar wel het liefst ver uit mijn buurt .Fijn weekend
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind spinnen altijd zo leuk om te zien,ze moeten wel in het web zitten en niet te dichtbij komen, zo'n held ben ik nu ook niet:)))
    Ze zullen op dit moment geen honger lijden met al de vliegjes en mugjes.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik nog wel denken dat ik jou schaduw moest vinden ...

    Ik houd niet van spinnen. Krijg er echt de kriebels van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zelf laat ik ze maar rustig zitten in hun web.

    fijn weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahha wat leuk die spin en de schaduw.
    Fijn weekend hé!
    Lieve groet,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben niet zo gek op spinnen, alhoewel ik ze ook wel weer fascinerend vind.. en ik vind het wel hele knappe webbenbouwers!!
    in suriname heb ik zelfs een grote vogelspin over mijn hand laten lopen.. knap he haha!!

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Brrrr spinnen !!!!!
    Toch is het kunstig hoe ze in zo'n korte tijd een ragfijn webje kunnen maken. Spinnen hebben het op dit moment prima naar hun zin. Wat een muggen zeg bzzzzz
    FIJNE ZONDAG Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind spinnen zo'n slimme en fascinerende diertjes, ook zijn zij enorm geduldig want steeds weer opnieuw en opnieuw moeten zij hun web spinnen.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...