zaterdag 3 september 2011

En eindelijk..........

....daar was ie weer..........DE ZON!!!!!!!

Iedereen genoten van de afgelopen, zonovergoten dagen? Ikke wel hoor en vandaag, na 2 werkdagen, eindelijk voluit. Heerlijk!! Om kwart over 9 zette ik mijn stoeltje klaar. Krantje, ontbijtje en zon absorberen.

Tegen 11 uur de fiets gepakt en met een vriendin een superleuke woonwinkel (klik voor de webwinkel) onveilig gemaakt. Ik voelde me als een kind in een snoepwinkel. Zulke mooie woonaccessoires. En ook tassen, meubelen, sieraden en nog veel meer. Ik kocht er meteen een cadeautje voor een jarige vriendin en trakteerde mijzelf op  2 gave armbandjes en 3 schattige mini-lijstjes. Volgende keer pak ik de auto, dan kan ik nog veeeeeeeeel meer kopen.

Vreselijk gelachen toen vriendin bij een bakker nogal luid verklaarde 'dat  hier niks lekkers is'. Zij bedoelde eigenlijk te zeggen dat ze niks zag waar ze zin in had, maar het kwam er iets ongenuanceerder uit.

Richting bloemenwinkel kwamen we voorbij een ander zaakje. Opheffingsuitverkoop, alles 50 %.....daar moesten we dus eventjes naar binnen. En wat ik daar tegen kwam.........


.....deze kerstman op een bezemsteel. En aangezien mijn jarige vriendin volledig kerstgek is (en dat is nog zacht uitgedrukt), kon ik hem niet laten staan en kocht hem samen met nog een ander kerstfiguurtje. Dat laatste was niet in doorzichtige folie ingepakt en ik ben vergeten mijn cameraatje mee te nemen 's middags. Bloemenwinkel overgeslagen, want het was al lastig genoeg om met een bezemsteel naar huis te fietsen.

Eenmaal thuis eerst nog een paar uurtjes in mijn tuintje gezeten. Het was errug warm, toch moest en zou ik ieder straaltje zon pakken. Maar ja, er stond  nog een verjaardag op het programma. Lekker opgefrist ging ik richting birthday-girl om haar te verrassen. Het mooie hart met tekst en roosjes vond ze al prachtig, maar de echte knallers waren toch de kerstaccessoires!!!

12 opmerkingen:

  1. Ja reken maar dat ook ik genoten heb ,wel zoveel mogelijk in de schaduw.Het zijn kado'tjes toch deze mooie dagen .Nu heel voorzichtig hopen op nog wat meer dagen zo!!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie dagen ... ook ik heb genoten! Leuke cadeautjes, leuke winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellige dag! Ach, en voor je het weet is het weer kerst ;)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tegenstelling! Eindelijk zon in Nederland en de eerste? kerstinkopen al achter de rug. Leuk dat je cadeau's in goede aarde vielen. Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb vandaag ook flink zitten zweten toen ik op een fair mijn fotokaarten verkocht. En hoewel ik op zich over belangstelling niet te klagen had, was het bezoekersaantal te laag om over een succes te spreken...ik denk dat veel mensen het te warm vonden!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nouh nouh die warmte zijn we niet meer gewend :-)
    ik had bijna de neiging om binnen te gaan zitten !!!!
    FIJN WEEKEND
    enne pas maar op dat je ze niet ziet vliegen ;-)
    Zo'n bezemsteel zet mensen vaak op rare gedachten hihi
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GRAPPIG DAT JE OP DEZE WARME DAG KERSTDINGEN HEB GEKOCHT!
    ZO,N BEZEM WIL IK EIGENLIJK OOK AL JAREN[BEN OOK ZO,N KERSTGEK]MAAR HEB HEM NOOIT GEKOCHT OMGAT IK HET LASTIG VOND OP DE FIETS MEE TE NEMEN.
    GROETJES GERRIE.
    P.S IK HEB DENK IK EEN VERKEERDE KNOP IN GEDRUKT, VANDAAR DE GROTE LETTERS.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We hebben heerlijk genoten en zitten nu weer in de drup helaas. Maar die paar dagen neemt niemand ons nog af.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk hé, ja dat was genieten! hihi leuk dat je al kerstkadootjes hebt gekocht!! maar ja als ze kerstgek is is dat superleuk natuurlijk!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat 'gezellige aankopen heb je gedaan en ja....kerstkado-tjs...nu scoren want ook hier worden ze met korting aangeboden.
    Fijn dat je hiermee de jarige kon verrassen.
    Fijne week, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onze kat is dol op water of ze er echt in zou gaan weet ik niet...maar aan de kraan in de keuken vind ze het geweldig om met water te spelen, daar staat het ras ook om bekend dat ze helemaal niet bang zijn voor water...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ik dacht al je gaat met dat warme weer toch niet winkelen, maar je hebt ook lekker van het weer genoten lees ik en van elkaar! Wat een dag!

    Lieve groet,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...