zondag 26 juni 2011

Word ik blij van......

Deze zondag weer een paar leuke spulletjes gekocht. Ik was met manlief naar de Ruigenhilfair in Oudemolen. Manlief vindt daar niet veel aan, maar hij moest mee want mijn vaste zondagmaatje had andere verplichtingen. Gelukkig mopperde hij niet al te hard. Hij keek alleen bedenkelijk toen ik voor de derde keer mijn beurs tevoorschijn haalde om iets te kopen...hihi. Daarom neem ik hem liever niet mee, maar ja....overmacht.

De Ruigenhilfair werd georganiseerd door De Prullenkast (klik 'hier' voor hun website), een hele leuke brocante-winkel in de polder. Er waren veel gezellige kraampjes. Niet alles is aan mij besteed en het was nog niet zo druk op zondagochtend, dus we hadden ons rondje zo gemaakt. Manlief blij natuurlijk. Voor een theetje 'met' had ik geen tijd, want door dat vele werken de afgelopen dagen was de was erbij ingeschoten en die stapel vuile was nam gestaag toe....zucht.

Fotootje van mijn 'schatten':


Een kistje, een heerlijk geurend bloemenzeepje, hartjesslinger en metalen schilderijtje met lavendel er op.
Kistje komt aan de muur van de schuur, zet ik waarschijnlijk het schilderijtje in en wat lavendel natuurlijk. De hartjes hangen aan een rekje in mijn kamer en het geurzeepje in het kleinste kamertje. En daar word ik nu blij van......

15 opmerkingen:

  1. Dat je manlief zo ver kreeg is natuurlijk al bijzonder:)))
    Maar je hebt leuke dingen gekocht, altijd mooi zo'nkistje en het staat zo vol.

    Succes met de was:))

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En volgens mij werd het toch nog een gezellig uitje. Je hebt in ieder geval leuke nieuwe aankopen gedaan. Eigenlijk is het veel te mooi weer om druk te zijn met de was...

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk ff lekker strunen op de markt en nog wat leuks kunnen scoren ook helemaal top ...

    Fijne zondag Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar......ik zal niet zeggen dat alles mannen daar niet van houden, maar ik kan er ook één met m'n neus aanwijzen haha. Heb dus ook besloten hem niet meer mee op sleeptouw te nemen naar leuke woonwinkels en Fairs.
    Mooie aanwinsten heb je toch nog bij elkaar gesprokkeld.
    Fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi goed dat je hem zover hebt gekregen ;-)
    Leuke spullen heb je gekocht.
    Dit biedt veel mogelijkheden tot combineren.
    Succes met de vuile was !!!!!!
    Het ding draait wel, wegwerken kost meer tijd :-)
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie aankopen heb je gedaan hoor...en jij krijgt je man toch nog mee, dat lukt me hier niet eens hihi!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, zeker! Je hebt prachtige dingen op de kop getikt hoor!
    Fijne week!
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes weer,ik ben ook dol op geurzeepjes.Geniet ervan.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spullen heb je gekocht!!

    Fijne zondagavond
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke vondsten, lekker van genieten nu. Oh, ja, zeg je wat, de was...zal zo eens naar zolder lopen om er één op te hangen. Morgen de rest...voor het werk aan.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar zou ik ook heel blij van worden, leuke vondsten weer en wie weet gaat manlief het vanzelf ook nog leuk vinden, dan geneus tussen de spullen:-) Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Enne is dit nu echt je 100e blog van dit jaar ... wauw dat zijn er best al een boel zeg, niet dat ik dat erg vind ... helemaal niet:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke schatten gevonden!!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toch lief dat je lief met je mee ging! en wat een lieve spulletjes heb je op de kop getikt!!

    fijne week!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...