dinsdag 7 juni 2011

Follow by e-mail.

Gespot bij één van mijn mede-bloggers en op verzoek van één van mijn Hyves-vrienden heb ik het 'Follow by e-mail'-gadget ook op mijn blog gezet. Zo kunnen mensen die zelf niet bloggen, maar wel mijn kronkels willen lezen, toch op de hoogte blijven. Je meldt je aan en krijgt vanzelf een mailtje als ik weer iets gepost heb. Handig toch!!!

Voor andere bloggers die het willen toevoegen....het is gewoon terug te vinden bij 'ontwerpen', 'gadget toevoegen'. Staat meteen bovenaan. Enneh....ik had een proefkonijn die het voor mij getest heeft. Het werkt!!!
Bedankt Natasja C. ;-)

Als je zin hebt in een hoop onzinnige verhaaltje, grijp nu je kans en 'FOLLOW BY E-MAIL'.

plaatje komt van www

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip, ik wist niet dat dit een optie was!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En die +1 'knop' onder in 't rijtje onder je bericht, heb je die al gezien? (ik heb erop geklikt, dus er staat nu een '1' naast i.p.v. een '0'). Werkt net als de 'vind ik leuk' bij facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar 1x op die +1 knop drukken, bij 2x gaat ie weer terug op '0' ...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...