donderdag 9 juni 2011

Decoreren met rozen

Zal ik het doen? Of toch maar niet? Wat kan ik toevoegen aan al die mooie rozenblogs die ik tot nu toe voorbij heb zien komen? HELEMAAL NIKS!!!

Ik ben niet zo creatief. Heb daar niet zoveel geduld voor. Maar bloggen op zich vind ik geweldig dus.....allez...ik doe mee. Alles voor een verhaaltje. Eerst maar een fatsoenlijke foto uitzoeken die ik wel in de collage van Renny terug wil zien. Want Renny is de drijvende kracht achter deze challenge. Meer rozencreativiteit vind je terug op haar blog 'Bizzy @ Home'


Mijn mooie stolpje met parelkraaltjes, kant en.....een gedroogd roosje!!!! Met als toefje een mini-mini-roosje op het dekseltje.

Oef, daar heb ik me goed uit weten te redden, want nu komt het kitscherige gedeelte er aan. Creatief met vinyl tafelkleed met...tadaaa....een rozenprint.
Ik heb al een paar dingen laten zien, maar zoals ik eerder zei: ik had nog tafelkleed over. Dus heb ik ook nog een paar glazen potten (van de oploskoffie) ingepakt. Jaja, na zo'n anderhalf jaar trouwe dienst op onze tafel tijdens de maaltijden, heeft mijn tafelkleed recht op een tweede leven in mijn tuin. Daar mag het rozenkleedje van 'den ouden dag' gaan genieten. Mijn zoons hebben mij al officieel voor gek verklaard en als ik teruglees wat ik zojuist getypt heb, zitten ze er niet ver naast. Heeft iemand er last van??? Eerlijk zeggen hoor......

Tijd voor de foto:

Ach...ik doe er toch niemand kwaad mee....hihihi.....

19 opmerkingen:

  1. Ik ben niet zo creatief, zegt ze..nou, ik vind het anders behoorlijk crea hoor! Ontzettend schattig zo dat roosje in het stolpje met de parels en kant. En de potten en hartjes, geweldig! Leuk dat je meedoet ennuh...niet meer aan jezelf twijfelen qua creativiteit...daar is niks mis mee.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het helemaal leuk hoor ......
    Dat niet creatief zijn valt wel mee hoor ....

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het helemaal leuk wat je gefreubeld hebt! Fijne avond. Lieve groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou meid, ik vind de collage supermooi!!!
    Fijn pinksterweekend!
    Lieve groet,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij niet creatief Marion..........ik vind je stolpje met de pareltjes en de roosjes heel erg mooi en je tafelzeiltje heeft ook een mooi nieuw leven gekregen, dus niet zo bescheiden hoor crea-bea.
    Fijne Pinksterdagen en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je je tafelkleed weg had gedaan, was dat gewoon zonde geweest: kijk eens wat voor leuks je er van gemaakt hebt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het een mooie bijdrage hoor Marion en ken jij die kunstenaar die zelfs hele gebouwen inpakt? Je kunt nog even door hoor :-) Fijn weekend gewenst, lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er toch leuk uit.....en je bent van de straat af...hihihi!! nee echt superr leuk ...wel een beetje gek....whahahahahahha!! grappie hoor !!...xxx...van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat bazzel jij nou? je bent zekers wel creatief en het is superleuk geworden!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sjucht ... die zoons van jou snappen het niet hoor, jij bent gewoon crea met tafelkleedjes, helemaal leuk toch! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jij niet creatief?? ik vind het heel creatief wat jij allemaal maakt van je tafelzeil, heel erg leuk!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat noem jij dan creatief ;)) Leuke dingen heb je gemaakt en geweldig om te zien hoe iedereen weer andere leuke bijdragen levert aan de challenge!

    Alvast een fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha ... je bent creatiever dan ik hoor ;-)
    Die collage vind ik érg mooi
    en je stolpje: je moet maar op het idee komen !!!
    Je post is helemaal geslaagd.
    Enne ik zal mijn "creatieve geest" ook eens laten denken hihi
    FIJN PINKSTERWEEKEND
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi zeg, en dus WEL creatief!
    Ik ben destijds gescheiden en wilde toen niet in dat huisje blijven wonen.....deed me toen teveel pijn. Daarom ben ik er wegggegaan......
    Fijne dag en groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tuurlijk ben jij creatief.
    Dat heb je ons nu wel laten zien met het plaatsen van je collage en je stolp met rozen.
    Goed dat je hebt besloten mee te doen....en misschien zijn we daarom aallemaal wel een beetje...????
    Fijne pinksterdagen,
    Liefs, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo leuk geworden allemaal
    Waar een wil is is een weg ha ha
    Je roosje zoooo schattig

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geen foto, geen tanden, tandarts belde net, ze zijn nog niet klaar, woensdag pas...:-(

    Fijn weekend
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nee hoor, gezellige klets...hou er wel van!
    Fijn weekend, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze post had ik dus gemist, niet creatief??? Welja wel hoor enne absoluut niet vreemd, maar dat begrijpt de jeugd nog niet.
    Ik vind het heel erg goed gelukt!!!
    Je bijdrage is geslaagd.

    Nogmaals fijne dagen.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...