vrijdag 4 maart 2011

LEKKER

Omdat ik nogal vaak van de hak op de tak spring, gooi ik er eventjes een ander soort blogje tussendoor. Eéntje over eten. Over lekker eten. Ik ben geen keukenprinses en al helemaal geen alleseter. Groente is niet mijn favoriete eten. Maar een maaltijdsalade....mmmm.....daar kan ik zo van genieten. Kleine bekentenis: weinig sla en veel extra, zo eet ik hem het liefst. En dat alles onder het mom van 'gezond bezig'. Al denk ik niet dat mijn maaltijdsalade heel erg gezond is.......maar wel heel erg lekker.
Wat ik er ingooi?
Klein gesneden krieltjes, kidneybonen (beiden van Bonduelle), mini-tomaatjes, gerookte kipreepjes (of in stukjes gesneden salamiworst) en last but not least.....blokjes fetakaas. Klein beetje gemengde sla erbij, honing-mosterd dressing en......smullen maar.

10 opmerkingen:

  1. ik wilde zo aardappels gaan schillen en bloemkool schoonmaken, maar nu zie ik jouw salade.. en die ziet er zooo lekker uit!!

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heerlijk uit marion
    Nu mis ik nog wel de vuile was!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt bijzonder goed...ik ga zo ook aan de salade!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmmmmmmmmmmm....ff onthouden...

    fijn weekend!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MMMMM lekker ,maar voor mij dan wel met salami[moet geen kip,Yuk] en heel veel sla ,ben echt wat dat betreft net een konijn hahaha
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, Kitty23 weet dat ik op Hyves een verhaal over mijn huishoudelijke miskleunen heb staan. Die bewaar ik voor later......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In de winter ben ik niet zo'n salad-fan maar nu begint het weer te kriebelen om allerlei lekkere salades te gaan maken ... die van jou klinkt goed, moet ik ff één dingetje (brrr) eruit vissen maar ik kan er wel wat mee, lekker:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. UH, ja hier ook:) Ben dol op de "hussel er maar door" salades (met weinig sla en veel hussel hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ok ik schuif wel aan hoor, klinkt heerlijk, alleen moet je voor mij het vlees er even uit vissen, die groente eet ik dan wel voor je op.
    Enne, eet smakelijk!!!

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er lekker uit,...heb wel trek hoor...ik ga ook maar eens de keuken in.......fijn weekend liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...