donderdag 24 februari 2011

Bondi Rescue, seizoen 6, aflevering 1, 2 en 3

Ik heb een zwak...........
voor lifeguards in blauwe pakjes.Sinds de zomer van 2010 ben ik verslaafd aan Bondi Rescue. Het werd destijds op weekdagen uitgezonden door Net 5. Iedere avond van maandag tot en met vrijdag, om half 8, zat ik klaar om mijn dagelijkse dosis Bondi Rescue te 'absorberen'. Nadat alle 5 de seizoenen de revue gepasseerd waren, ben ik op YouTube gaan zoeken en gelukkig waren er genoeg filmpjes te vinden om mijn dagelijkse Bondi-honger te stillen.Doordat ik een aantal van deze zeer smakelijke Australische lifeguards volg op Twitter, was ik er zeer snel van op de hoogte dat het nieuwe seizoen ook op YouTube zou verschijnen. De eerste aflevering werd in Australie op een zondag zo'n 3 1/2 weken geleden uitgezonden. Ik zat op maandagochtend om half 8 plaatselijke tijd (hier in Nederland natuurlijk) naar de lang verwachtte nieuwe aflevering te kijken. Inmiddels zijn we 3 afleveringen verder en kan ik niet wachten tot de volgende.......
Nog een paar dagen wachten....zucht





1 opmerking:

  1. Je blog ziet er supermooi uit Marion. Van mij krijg je een blogaward als steuntje in de rug voor beginnende bloggers! Je mag de award van mijn blog kopieeren en op je eigen blog plaatsen. Heel hartelijk gefeliciteerd en veel blogplezier gewenst, lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...